Żeby sprzedać kurs online najlepiej mieć zbudowaną społeczność wokół tej tematyki, która może kupić nasz kurs. Ale czy jest to niezbędne? Igor Podgórski pokazuje, że można to zrobić inaczej. Stworzył kurs online z montażu filmów w programie Final Cut Pro – kurs niszowy, bo żeby montować w tym programie trzeba być użytkownikiem Macbooka, oraz z wszystkich dostępnych programów do montażu korzystać właśnie z tego. Jak sprzedać swój kurs nie dla swojej społeczności i nie wykorzystując płatnych reklam? Posłuchaj!
Jak sprzedać kurs online
Igor Podgórski stworzył kurs online z obsługi programu Final Cut Pro X. Jest to temat bardzo niszowy. Mimo, że budował społeczność w internecie – nagrywa podcast, prowadzi Facebook Live’y, to przy sprzedaży kursu nie korzystał z tej metody, tylko wrzucił informację o kursie na grupy tematyczne, oraz wykorzystał współpracę z partnerem. Dzięki kilku niestandardowym metodom w bardzo krótkim czasie wygenerował blisko 90 tysięcy złotych przychodu na jednym kursie.
Link do Igora: https://www.igorpodgorski.pl
Ten odcinek może Cię zainteresować:
Jak zrobić kurs online – jakich potrzebujesz narzędzi, programów, jak dobrać grupę docelową – posłuchaj 82. odcinka podcastu Biznes Od Początku.