fbpx
Jak wypromować nowy biznes
Paweł Leżoch

Paweł Leżoch

Jak wypromować nowy biznes – Bartosz Langa

.

Jak wypromować nowy biznes?

Gościem dziesiątego odcinka podcastu Biznes Od Początku jest Bartosz Langa. Prowadził on kilka firm, m.in. produkował kołnierze stalowe i importował rury z Czech, miał też sklep internetowy. Najchętniej zajmuje się marketingiem i obecnie to jego główne zajęcie. Prowadzi firmę BalanGO.pl- jest “szamanem marketingu”. Z Bartoszem rozmawiam o jego początkach w biznesie i o tym, od czego zacząć promując nowy biznes.

.

 Pobierz ten odcinek

Pierwsza firma

Bartosza zawsze pociągały reklamy. Rozpoczynał od tworzenia trójwymiarowych wizualizacji reklamowych. Tą firmę zaczynali razem ze swoim kolegą, który zajmował się tworzeniem wizualizacji, a zadaniem Bartosza było pozyskiwanie klientów.

Od etatu do firmy w branży stalowej

Pracował też na etacie jako przedstawiciel handlowy, gdzie pozyskał bardzo dużo kontaktów. Właśnie te kontakty zaowocowały otwarciem kolejnej firmy w branży stalowej. Jak sam mówi -to klienci otworzyli mu firmę, nie on. Gdy zwolnił się z etatu nie chciał mieć już doczynienia z tą branżą, jednak po kilkunastu telefonach od byłych klientów, kórzy mówili, że chcą od niego kupować, taką firmę otworzył. Firma w dalszym ciągu działa (http://www.project-steel.com).

Szaman marketingu

Z racji swojego zamiłowania do marketingu ta dziedzina wciąż jest numerem jeden. Obecnie Bartosz Langa działa pod swoją marką osobistą, czyli BalanGO.pl. Pomagają firmom wprowadzać nowe produkty na rynek i tworzyć nowe marki.

Jak wypromować nowy biznes?

To spora część naszej rozmowy. Przerabiany to na konkretnym przykładzie- firmy, tworzącej ekskluzywne meble i elementy wystroju wnętrz z wysokiej jakości drewna.

Czego dowiesz się z tego odcinka:

  • Jak dodzwonić się do dużych firm?
  • Jak zdobywać pierwszych klientów?
  • Jak wypromować nowy biznes?
  • Jak powinna wyglądać strategia marketingowa?
  • Od czego zacząć budowanie marki?
  • Gdzie poszukiwać klientów dla firmy?
  • Jak określić grupę docelową?
  • Jak zdobyć większą grupę klientów, większą część rynku?
  • Dlaczego Bartosz robi Facebook live’y?

Zapytałem Bartosza, gdyby jeszcze raz zaczynał- co zrobiłby inaczej? Odpowiedział, że pracowałby zdalnie, podróżując po świecie- obecnie też do takiego sposobu pracy dąży. Praca zdalna jest coraz popularniejsza, w tym podcaście też ten temat przewija się kolejny raz.


Bartosz Langa w każdą środę nagrywa Facebook Live- gdzie rozmawia z ekspertami z różnych dziedzin marketingu, ale nie tylko. Z tych livów także możesz wynieść sporo cennych informacji. Znajdziesz je na Facebooku na stronie balango.pl- marketingi robimy.