Pola Sobczyk pracowała jako wirtualna asystentka, a obecnie prowadzi agencję wirtualnych asystentek. W dzisiejszym podcaście opowie o tym kim jest wirtualna asystentka, jak zostać wirtualną asystentką, jak wygląda taka praca, czym się taka asystentka zajmuje, oraz jakie umiejętności są niezbędne, żeby pracować jako wirtualna asystentka.
Jak zrobić stronę internetową?
Zostaw email żeby otrzymywać materiały, z których nauczysz się tworzenia stron internetowych, sklepów, bloga oraz Zarabiania Na Tworzeniu Stron.
Dziękuję!
Potwierdź swój adres email- zobacz też w zakładce oferty.
Kim jest wirtualna asystentka?
Praca zdalna zyskuje coraz większą popularność. Rośnie też zainteresowanie pracą jako wirtualna asystentka. Kim jest i czym się zajmuje?
Jej zadania różnią się w zależności od tego, w jakiej branży działa.
- W sklepach internetowych będzie zajmowała się np. dodawaniem produktów na stronę, aktualizować treści, ceny, obsługiwać klientów online.
- Jeżeli prowadzisz kursy online to asystentka pomoże Ci w monitorowaniu webinarów, wprowadzaniu filmów do kursu, odpowiadaniu na wiadomości itp.
- Jeżeli jesteś podcasterem to wirtualna asystentka zajmie się montażem, zrobi dla Ciebie transkrypcję, doda odcinek na bloga, zajmie się działaniami w WordPressie.
Jedno jest pewne- wirtualna asystentka zrobi za Ciebie wszystko, co jest do zrobienia online.
Głównie zajmuje się administracją i obsługą klienta, a dodatkowo wykonuje różne czynności, w zależności od branży.
Czy wirtualna asystentka może pracować w dowolnych godzinach?
Jest to zależne od branży i zadań, którymi się zajmuje. Powinna być ona dostępna w godzinach, w których jej zleceniodawca pracuje, jednak nie jest to reguła. Jeżeli jej zadaniem jest obsługa klienta, to te ramy czasowe są konieczne, jednak jeżeli ma do wykonania inne zadania, np. montaż podcastu, to w takim przypadku swoboda godzinowa jest większa.
Jakie umiejętności są potrzebne?
Niezbędne jest doświadczenie zawodowe. Możemy wybrać sobie różne branże, które chcemy obsługiwać i w danej branży wykorzystywać swoje doświadczenie zawodowe. Np. rekrutacja, marketing itp.
Każda osoba powinna znać WordPressa, platformę do webinarów, np. Clickmeeting, Getresponse, oraz Social Media. Oprócz tego narzędzia do maili, zarządzania projektami, np. Asana, Trello.
Jak zdobywać klientów jako wirtualna asystentka?
Pola w podcaście opowiada jak zdobyła swojego pierwszego klienta, oraz jak zdobywać klientów jako wirtualna asystentka. Na początku umawiała się na spotkania i tam przedstawiała swoją ofertę. Początki były bardzo trudne, bo była bardzo mała świadomość tego, kim jest wirtualna asystentka. Następnie rozwinęło się to dzięki rekomendacjom. Pomaga w tym też LinkedIn. Chcesz wiedzieć więcej? Posłuchaj podcastu Biznes Od Początku 🙂
Jak zostać wirtualną asystentką?
Pola prowadzi też certyfikowane kursy dla wirtualnych asystentek. Uczy tam zarówno kompetencji, które są potrzebne do pracy, ale też uczy marketingu, sprzedaży, pokazuje jak się promować. Oczywiście certyfikat nie jest do tego konieczny, wirtualną asystentką może zostać praktycznie każdy- nie tylko kobiety 🙂
Czy warto zatrudnić wirtualną asystentkę?
Główną przewagą wirtualnej asystentki nad zatrudnionym pracownikiem są pieniądze. Zatrudnienie wirtualnej asystentki wiąże się z dużymi oszczędnościami, bo płacisz jej tylko w tym okresie, w którym potrzebujesz jej pomocy. Z racji tego, że coraz więcej osób pracuje zdalnie i tworzy biznesy internetowe wirtualna asystentka jest coraz bardziej potrzebna.
Czego dowiesz się z dzisiejszego odcinka:
- Kim jest wirtualna asystentka i jak nią zostać?
- Jakie umiejętności są Ci potrzebne?
- Jak zdobywać klientów?
- Czy wirtualna asystentka może pracować w dowolnych godzinach?
- Dlaczego posiadanie wirtualnej asystentki jest lepsze niż zatrudnianie osoby na miejscu?
Odbierz Case Study:
Jak zarobiłem 4662 zł w pierwsze 30 dni pracując po godzinach
Case Study to pakiet 2 obszernych nagrań w formie wideo.
Wyjaśniam w nim krok po kroku co zrobiłem, że w pierwszym miesiącu pracy po godzinach zarobiłem na tworzeniu stron internetowych 4662 zł.
Pokażę Ci uniwersalne metody na dotarcie do klientów, oraz jakie techniki psychologiczne możesz wykorzystać, żeby pracować za wyższe stawki niż konkurencja. Bez lania wody- tylko konkretne wskazówki.
Z Case Study dowiesz się:
- Jak sprawić żeby kilka tysięcy osób dowiedziało się o tym, czym się zajmujesz?
- 3 darmowe metody na docieranie do klientów (Lekcja z Programu Szkoleniowego)
- Co zrobić, żeby Twoje szanse na pozyskanie klienta wzrosły o 80%?
- Jak wykorzystać technikę Kontrastu Percepcyjnego, żeby klient chciał kupić u nas, zamiast szukać tańszego wykonawcy?
- Co zrobić, żeby pozyskać klienta za wyższe stawki niż robi to konkurencja?
Wartość: 199 zł
Promocyjna cena: 67 zł