Facebook Live- Po co i jak?
Facebook Live jest coraz popularniejszą formą. Coraz więcej osób mówi, że należy je robić, że jest to świetne narzędzie do promowania swojego biznesu. Ale dlaczego tak jest? Po co robić te live’y? Dlaczego to takie ważne? Jaka jest ich przewaga nad innymi formami? Po co robić live’y oraz jak je robić wyjaśnia Piotr Król.
Interesują Cię pomysły na biznes?
Podaj maila, a wyślę Ci listę z najciekawszymi pomysłami na biznes, które nie wymagają inwestycji.
Dziękuję!
Dołączyłeś do naszej listy! Potwierdź adres email żeby pobrać.
Piotr Król jest uważany za eksperta w zakesie live’ów i webinarów. Wynika to z jego olbrzymiego doświadczenia w tej kwestii. Przeprowadził ich już bardzo dużo dla swoich klientów, gdzie pomagał w ogarnięciu wszystkich aspektów tworzenia live’ów. To doświadczenie słychać w dzisiejszym odcinku. Piotr podaje bardzo konkretnie co warto robić, czego nie. Co jest lepsze w którym przypadku, jakie konkretnie parametry internetu są nam potrzebne, jak te parametry poprawić itd. Wiele cennych i bardzo konkretnych wskazówek- czyli to, na czym nam najbardziej zależy 🙂
Początki biznesu
Piotr opowiada jak wyglądała jego kariera zawodowa. Pracował w kilku firmach w działach IT, następnie poszedł we własną firmę. Mówi co to było, jak zdobywał swoich pierwszych klientów.
Po co robić Facebook Live’y
Gość dzisiejszego odcinka przeprowadził bardzo dużo live’ów dla wielu klientów. Co one dają w marketingu? W czym ta forma jest lepsza od innych?
Jak zrobić live’a?
Jakiego potrzebujesz sprzętu, oprogramowania? Czy wystarczy telefon, jaki mikrofon do zrobienia live’a? Jakich dodatkowych urządzeń potrzebujesz? Jak zrobić to niskim kosztem? Co jest najważniejsze do przeprowadzenia dobrego live’a? Zapytałem też, jak zrobić live’a na kilka kamer, aby mieć namiastkę profesjonalnej produkcji.
Webinary
Dowiesz się też czym są webinary i czym one się różnią od live’ów na Facebooku. Skoro obie formy są rodzajem transmisji na żywo, to w czym webinary są lepsze od live’ów na Facebooku?
Czego dowiesz się z dzisiejszego odcinka:
- Jak Piotr pozyskał pierwszych klientów?
- Po co robić Facebook Live’y?
- W jakich branżach robić Live’y?
- Co jest potrzebne do przeprowadzenia Live’a?
- Jaki sprzęt do Live’a?
- Czym się różni Facebook Live od webinaru?
- W czym webinar jest lepszy?
- Jak sprawdzić prędkość internetu?
- Jakie parametry internetu są potrzebne, aby jakość Live’a była dobra?