Kursy online i produkty cyfrowe to jeden z najlepszych modeli na zarabianie w internecie. Wysoka marża na każdym produkcie, niskie koszty stworzenia, niskie koszty stałe, możliwość skalowania – to tylko niektóre zalety. Jeżeli sprzedajesz swój kurs za 300 zł, to zostaje dla Ciebie jakieś 280 zł z każdego kursu. Mało jest branż, w których można osiągnąć tak wysoką marżę.
Chcesz tworzyć swoje produkty – ale od czego zacząć?
Nie masz jeszcze swojego pomysłu na produkt? Nie czujesz się ekspertem w żadnej dziedzinie? Boisz się pokazywać w internecie i obawiasz się krytyki? Nie wiesz jak to sprzedać i gdzie znaleźć chętnych?
Przygotowałem dla Ciebie Ebook w formacie PDF, oraz w formacie MP3 (audiobook). Dowiesz się jak zacząć tworzyć swoje produkty cyfrowe, gdzie je sprzedawać, jak znaleźć pomysł na produkt czy jak sprawdzić swój pomysł.
Prowadzę program Biznes Od Początku, w którym rozmawiam z przedsiębiorcami o tym jak zaczynali. Zajmuję się tworzeniem stron internetowych i filmów dla przedsiębiorców, oraz zawodowo gram w zespole muzycznym. Stworzyłem i sprzedałem ponad 10 różnych produktów cyfrowych, były to kursy online, ebooki i audiobooki. Sprzedawałem je zarówno we własnych kanałach, ale też tworzyłem kursy online dla zewnętrznych firm. W kursach online wzięło udział ponad 450 osób.
Wstęp
– Co jest najważniejsze w produktach cyfrowych
– Strategia działania krok po kroku
1. Nie mam pomysłu – jak go znaleźć?
– Pomysł na tematykę w której chcemy się obracać
– Pomysł na produkt
– Nie jestem ekspertem
– Strach, hejt, komentarze – jak się przełamać
– Grupa docelowa
2. Gdzie sprzedawać swoje produkty
– Kanały własne
– Inne metody
3. Jaki produkt wybrać – ebook, kurs online czy inny?
– 4 metody jeżeli dopiero zaczynamy
– Ceny produktów
– Kiedy warto zrobić tani produkt
4. Czy mój pomysł ma sens? Sprawdzanie pomysłu
– Metody walidacji
– 3 metody na sprawdzenie pomysłu
5. Jak określić zakres wiedzy w produkcie
6. Wycena produktu
– Cena a wartość
– Elementy, które wpływają na wartość produktu
– Na ile wycenić nasz produkt
7. Co trzeba zrobić, żeby ktoś kupił nasz produkt
8. Lista mailingowa
– Co dawać za darmo, a co jako płatny produkt?
– Lead magnet
– Jak technicznie przygotować lead magnet
– Narzędzie do email marketingu
– Strona lądowania
– Automatyzujemy cały proces
9. Jak dotrzeć do nowych odbiorców
– Metody darmowe
– Metody płatne
10. Co dalej